اصل هدفی که دارا بر مبنای آن تشکیل شد به نوعی در ادامهی مسیر هم نقطهی تمرکز اصلی تیم باقی ماند، اما قوانین بسیار دستوپاگیر پولی و بانکی، سختی تعامل با بانکهای بزرگ و نابالغی نظام پولی و بانکی کشور که جا را برای ارائهی برخی از ابزارهای روزآمد و خدمات نوآورانه تنگ میکرد، ما را بر آن داشت که بعد از یکی دو سال کار روی مدل کسب و کار اولیه، در مدل کسب و کار و ظاهرش تغییراتی ایجاد کنیم. لذا از سال ۱۴۰۰، دارا توجه خود را بیشتر معطوف به مدل «الآن بخر، بعداً پرداخت کن» یا Buy Now, Pay Later کرد که در چند سال گذشته با اقبال بسیار گستردهای در سراسر دنیا مواجه بوده. هدف از این مدل کسب و کار خیلی از اهداف اولیه تیم دارا دور نیست: فراهم کردن امکان خرید برای افراد بدون کارمزد یا با حداقل کارمزد ممکن، با قابلیت پرداخت هزینه در یک یا چند قسط در آینده. به عبارت دیگر در این مدل هم اعتبارهای کوتاهمدتی به افراد اعطا میشود تا با تجربهای آسان و شیرین، از شبکه پذیرندگی جذاب و مطلوبی خرید کنند و بدون دغدغه در آینده نسبت به بازپرداخت اعتبار مصرفی اقدام کنند. تیم دارا در پیادهسازی مدل کسب و کار جدید توفیقات بسیار خوبی داشته و قصد دارد جای خود را بعنوان یکی از پیشتازان این عرصه در کشور بیش از پیش باز کند. امیدواریم با ادامهی این مسیر و تلاش تیممان، روزی برسد که هرکس به دلچسبی تجربه و بهصرفهبودن خریدهایش فکر کند، نام دارا در ذهنش نقش ببندد.